Bijna klaar voor de reis - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van henkenellen - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor de reis - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van henkenellen - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor de reis

Door: Ellen

03 April 2012 | Nederland, Zuidwolde

Morgenavond is het dan zover….. wij vertrekken naar Schiphol, slapen een nachtje in het etaphotel en dan stappen we donderdagmorgen in het vliegtuig om aan onze reis te beginnen. Vorige week werden wij gebeld door het reisbureau dat onze terugvlucht is geannuleerd. Wij blijven daardoor een dag langer in Johannesburg. Maar daar zijn we eigenlijk wel blij mee, we gaan in Johannesburg projecten bezoeken die mede worden gefinancierd met de opbrengst van het oud papier uit Zuidwolde. Daar hebben we nu meer tijd voor.

Onze route ziet er als volgt uit:

• Kaapstad
• Selebi Phikwe
• Tshipise
• Kruger National Park
• Johannesburg

Wij verblijven afwisselend op campings en in B&B’s. We hebben enorm veel zin in onze reis, maar vinden het ook erg spannend. Maar goed…. eerst maar eens zorgen dat we weg komen. Er is nog veel te doen. Hoe krijgen we alles toch in die koffers? Hebben we echt alles bij ons? Moeten we nog…..

Jullie horen weer van ons vanuit Kaapstad.

• 03 April 2012 - 20:54

Ferjan & Mirjam:

Wow de route ziet er indrukwekkend uit. Wij wensen jullie een hele goede reis toe en een prachtige reis. We kijken uit naar jullie verhalen. Liefs Ferjan & Mirjam

• 04 April 2012 - 15:18

Marjan:

Henk & Ellen,

Een heel fijne reis gewenst- dat zal wel lukken denken we!

Jan & Marjan

• 05 April 2012 - 20:55

Marrie Blaauw:

Helemaal geweldig zeg, wat een mooie route ik ga jullie zeker volgen.
    Ik wens jullie een fijne reis en een goede aankomst in Kaapstad.
    Maar vooral een warme tuiskomst na 16 mei.
    Pas goed op je zelf dan wordt dit een onvergetelijke tijd in jullie leven.
    xxx Marrie.